Appeltjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Geert Rik - WaarBenJij.nu Appeltjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Geert Rik - WaarBenJij.nu

Appeltjes

Door: Geert en Rik

Blijf op de hoogte en volg Geert

02 Oktober 2014 | Nederland, Utrecht

Haaaallooooo!

Krijgen jullie van aspirientjes ook zo een hoofdpijn? Ik wel. Geert niet.

Appels zijn fantastisch. Je kunt elke onaangename situatie verbeteren door een appeltje te eten, tenzij Mr B. erbij is, dat is altijd onaangenaam.

We hebben onze eerste excursie geplanned. We willen binnenkort een weekendje naar Duckstad. Sommige mensen zullen beweren dat Duckstad niet bestaat; MAAR WAAR KOMEN DE BRIEVEN DAN AAN? Precies. Doemdenkers.

Geert heeft ooit een keer een brief van de week pareltje gehad, maar hij durfde hem niet op te sturen. Hieronder een kort uittreksel van de brief.

Lieve donzige duck,

Gisteren kwam mijn vader wat vroeger thuis van werk dan normaal. Helaas had ik net stiekem een koekje uit de snoepdoos gegrist. (Wat een kwikkwekenkwakstreek he!). Mijn vader kon er niet om lachen en heeft me een hersenschudding geslagen. Toen ik de Donald Duck las, voelde ik me al een stuk beter. #stophuiselijkgeweld #DDisleuk

groetjes van je bont en blauwe fan, Geert.

We hoeven geen confirmatie van het feit dat dit inderdaad een brief van de week geweest zou zijn. Lofuitingen en dergelijke kunnen per retour of aangetekende brief afgeleverd worden bij onze postbus.

Over duckstad gesproken; Rik heeft bi-woensdagen geleden de wcdeur opengetrokken terwijl er iemand opzat! Wat volgt is een accurate opschrijving van de woordenwisseling:
Gekke jongen: "Aaaaaah"
Rik: "Hallo?"
Gekke jongen: "IK DACHT DAT DIE OP SLOT ZAT."
Rik: "IK DACHT VAN NIET. DOEI."
Gekke jongen: "DOEI."

We eindigen deze blog met een klein raadseltje:
Is een krokodil groener of langer?

Groetjes! Geert en Rik


  • 02 Oktober 2014 - 15:31

    Bas:

    weer top.

  • 02 Oktober 2014 - 16:46

    Gekke Henkie:

    Heb weer lekker gegniffeld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert

De avonturen van Geert en Rik in het pittoreske Utrecht. Waar zullen ze vanavond weer belanden? Thuis? In bed? Wie weet!

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 2835

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 31 December 2024

Voorbereiding

Landen bezocht: