Broccoli, ontploffingen en vruchtenhagel. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Geert Rik - WaarBenJij.nu Broccoli, ontploffingen en vruchtenhagel. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Geert Rik - WaarBenJij.nu

Broccoli, ontploffingen en vruchtenhagel.

Door: Geert en Rik

Blijf op de hoogte en volg Geert

23 September 2014 | Nederland, Utrecht

Goeeeeeiimiddag lieve GeertenRik-inators!

Wat hebben wij veel beleefd (en onbeleefd!) in Utrecht afgelopen week! Eerste waren wij bijna getuige van "De explosie van het Princetonplein." . Het begon maandagmiddag rond 17:15. Geert liep nietsvermoedend en onbelevend door de gang. PlotsKLAPS kwam Rik (Met een figurantenrol van Susan en Aldo) aanGEDENDERD. "GEERT GEERT! Het plein is ontploft!" Geert probeerde nog weg te komen maar Rik sleurde hem mee. Op avontuur door het Ornstein!

Net als vele andere dingen was dit ook voor Rik een first. Gelukkig was Geert erbij (Net als bij die andere keren.) Hartstochtelijk opzoek naar een raam hebben wij menigeen natuurkundexperiment verpest (of verbeterd). Na vijf minuten werd er geopperd dat we misschien beter buiten naar de krater konden kijken. Anticlimax.

Dinsdagochtend 7:58 voor de Albert Heijn. Een mist trok op. Ik (Rik) stapte van mijn fiets om mijn ontbijt bij elkaar te sprokkelen. Helaas! Een rij. Voor de Albert Heijn! De winkel was nog niet open. In de onheilspellende mist stond ik samen met zeven andere ontbijtzoekers te wachten. Iedereen zat in hetzelfde (be)schuitje. Op eentje na. Een van deze personen was hier niet met hetzelfde doel gekomen als de rest. Haar doelen waren van een meer esoterische aard. Na opening van de winkel stormde de menigte naar binnen toe. Een massasprint naar de broodafdeling. Een sujet zonderde zich echter af van de menigte. Deze persoon glipte weg om zo SNEL mogelijk een broccoli te bemachtingen en deze af te rekenen. EEN BROCCOLI. #Achtuurinderijvoorbroccoli #vega #broccoliisgeenvlees
Ik was verbijsterd. BroccoLieke (Zo heb ik deze persoon genoemd) maalde nog de hele dag door mijn hoofd. Geert kon er ook niet bij met zijn hoofd. Zijn vruchtenhagel viel zelfs van zijn vers gesmeerde boterhammetjes af.

Toodles, stay healthy, eat a broccoli.

~Geert en Rik

  • 23 September 2014 - 12:32

    Lukas Arts:

    Wow jongemannen wat een avonturen he nou poeh he ik ben benieuwd wat de dag voor de rest nog gaat brengen laat het me weten ik ben altijd erg benieuwd naar jullie dolle dagen lukas

  • 23 September 2014 - 15:19

    Remco:

    Dit verhaal... Die brocolli... De vruchtenhagel... Wat moet ik er van maken. Het is allemaal zo ingewikkeld (of niet) en allemaal zo leuk (of niet). Ga vooral door. Ik ga nog heel vaak lezen (of niet)(of toch wel)

  • 23 September 2014 - 20:12

    Gekke Henkie:

    Prima leesvoer. Keep 'm coming.

  • 02 Oktober 2014 - 15:16

    Bas:

    top!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geert

De avonturen van Geert en Rik in het pittoreske Utrecht. Waar zullen ze vanavond weer belanden? Thuis? In bed? Wie weet!

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 2827

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 31 December 2024

Voorbereiding

Landen bezocht: